reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Paľovová

Anna Paľovová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý chce poznať pravdu. Podľa priateľov som nenapraviteľný optimista. Život je mozaika a ja hľadám spôsoby, aby tie správne kúsky zapadli na svoje miesto. Viac ako 10 rokov pomáham opusteným či týraným zvieratám, komunikujem s rôznymi útulkami či karanténnymi stanicami na Slovensku. Hľadám empatiu u ľudí, a zároveň sa snažím byť sama sebou a hovoriť to, čo si myslím.Páči sa mi motto : „ Nikto ma nezrazí na kolená, možno mi síce vzali krídla, ale zabudli na moje pazúry. "Pôsobím v pracovnom tíme SaS na vytváraní návrhov zákonov na ochranu zvierat .Kontakty:a.palovova@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Štát by nemal byť divákom, štát by mal byť režisérom ...

Anna Paľovová

Štát by nemal byť divákom, štát by mal byť režisérom ...

Ochrana zvierat je v dnešných časoch pomerne často preberaná téma, v televíznych reportážach, na sociálnych sieťach, pomaly každý týždeň.

  • 31. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 671x
  • 0
Zviera ako vianočný darček : áno - či nie?

Anna Paľovová

Zviera ako vianočný darček : áno - či nie?

Ani sa nenazdáme a máme tu Vianoce. Vraj sviatky pokoja a lásky. Všetci sme v tomto období akísi citlivejší, snažíme sa byť k sebe milší, ľudskejší .

  • 23. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
PREČO? Kedy štát a samosprávy preberú zodpovednosť, ktorá im vyplýva zo zákona?

Anna Paľovová

PREČO? Kedy štát a samosprávy preberú zodpovednosť, ktorá im vyplýva zo zákona?

Je toho tak veľa čo by som chcela napísať, a napriek tomu sa mi slová, myšlienky zlievajú. Zalievajú ich slzy bezmocnosti, zúfalstva a hnevu. Pocit sklamania a neuveriteľnej straty.

  • 15. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 418x
  • 11
Kam sa podeli medvedie deti ?

Anna Paľovová

Kam sa podeli medvedie deti ?

Hlavným ( a možno aj jediným) nepriateľom medveďov je človek ... ničením prírodného prostredia, urbanizáciou, zaberaním lesných plôch ich vytláčame z ich prirodzeného prostredia, pričom stretu s človekom sa medveď vyhýba

  • 10. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
PREČO „ musela“ medvedica Ingrid zomrieť?

Anna Paľovová

PREČO „ musela“ medvedica Ingrid zomrieť?

Kde bolo, tam bolo ... za niekoľkými kopcami a niekoľkými dolinami ... alebo radšej takto nie.  Takto začínajú rozprávky, ktoré majú vždy šťastný koniec.

  • 17. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 714x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu